پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پناپ در مسیر توسعه

پناپ در مسیر توسعه

- 1403/02/03

تعدادی از مدیران شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خواف با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از شرکت دانش بنیان پناپ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای توسعه همکاری‌های شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و شرکت‌های فناور عضو پردیس فناوری صنایع معدنی، جلسه‌ای با حضور مدیر توسعه، مدیر مهندسی، مدیر بومی‌سازی و رئیس واحد فناوری اطلاعات شرکت فولاد سنگان و اعضای شرکت پناپ در محل آن شرکت در پارک علم و فناوری خراسان تشکیل شد.

در این جلسه که با هماهنگی و حضور پردیس فناوری صنایع معدنی شکل گرفت اعضای شرکت پناپ به معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها در حوزه سیستم‌های اتوماسیون یکپارچه خطوط و هوشمندسازی پرداختند و همچنین گام‌های عملیاتی جهت همکاری با شرکت را برشمردند.

تجدد مدیر توسعه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خواف ضمن تقدیر و قدردانی از اعضاء شرکت، اظهار آمادگی جهت شروع همکاری مشترک در فاز اولیه بهینه سازی سیستم  اتوماسیون در خطوط تولید شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان را عنوان کرد.

نوروزی نیز در این بازدید از آمادگی شرکت دانش‌بنیان پناپ برای همکاری با صنایع کلان سخن گفت.

دانلود پیوست خبر وحید اله دادی وحید اله دادی یوسف یوسفی یوسف یوسفی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.